2 Haziran 2010 Çarşamba

cürmüm kadar yerler

Bir gün okside olursun diye
hazırladım bu çıkını
içinde tost var
koyduğumda çok sıcaktı
şimdi kuru ve soğuk
aç olduğunda yine de
çok dert etmezsin

üşeniyordun evet
ben de üşeniyorum
sabah hava serin oluyor
esiyor mu ne
koyduğumda da serindi

bir gün aç olursun diye
şimdi gözlerim yumurta gibi
çıkınım kuru ve sıcak
firavun faresi elektron almış sanki
üşeniyordum evet
aslında siz üşenmiyordunuz
derdim yumurtaydı
proteindi belki de
albümindi
koyduğumda sağlıklıydı
şimdi hardal
tadı çiçek gibi

bir gün kuru ve soğuk diye
hazırladım bu maymunu
dans eder diye
komik şapkası olur diye
tostu yer aç kalırım diye
çok dert etmem derim
ama yok öyle bir şey

8 yorum:

  1. cereyan yaptı sanki

    YanıtlaSil
  2. Hope that through the network to help more health or economic needs a friend
    Easy on the method used to help alleviate their financial burden while allowing family members restore their health,
    Through the Internet at home, you can easily understand the cause ...
    Free registry experience:
    http://sn.im/vemma_usa
    Thank you for your time reading, do not give up the chance to even know, know no loss to you!

    YanıtlaSil
  3. bugün seni aricam bakalım nolcak

    YanıtlaSil
  4. Verdiğiniz bilgiler çok faydalı oldu Macbook Servis olarak sizlere teşekkürlerimizi sunarız.

    YanıtlaSil
  5. daha çok yazaymışsın keşke iyimişsin çünkü :D

    YanıtlaSil
  6. güzel sözler var sanada tavsiyem ziyaret etmen olacak teşekkürler

    YanıtlaSil