19 Ağustos 2009 Çarşamba

baboli çok sorunluyum elimde değil

Sağa çekmek konusunda bir çok konuşma yaptığım şu günlerde yeni sınıf ve dershane muhabbetleri dönüyor her yerde. Dershanem 5 gün içinde başlayacağı için oldukça endişeliyim. Her zaman endişeliyimdir. Ama hoşuma gittiği zaman söylerim bunu. Ya da bazen endişeli değilimdir. Bazen. Bilmiyorum. Dershaneler kötü şeylerin döndüğü yerlerdir. Şahsen böyle düşünürüm.
Zorunluluktan gittiğim yerlerde sosyalleşmek beni sıkar, bir süre sonra beni yavaş yavaş öldürmeye başlar, insani ilişkilerin temelini oluşturan günlük hal hatır sormak ve "günaydın" "merhaba" "görüşürüz" gibi kelimeler sarfetmek bir süre sonra benim için altından kalkılamaz yükler haline gelir. Bu gibi şeyler okul servisi, dershane falan gibi mekanlarda, belli bir yakınlığımın olmadığı insanlarda geçerlidir ve tamamen istemsizdir. Bu özelliğim yüzünden sırf günaydın dememek için uyuyor taklidi yaptığım bile olmuştur hatta muhabbetimin olduğu insanlara da yapmışımdır. Evet gerçekten çirkin ama elimde değil. Gerçekten. Bazen konuşmak beni gerçekten yoruyor.
Ama kötü biri değilim.
Cidden kanka.
Sadece rahat olmalıyız
baya rahat.
Anlayış
Açıkfikirlilik : krepler, gülüşen aile fertleri, arkadan sarılmalar, kahveler, şömineler, sağa çekmeler.

Ya baya rahat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder