31 Temmuz 2009 Cuma

Patatesli

Özür dilemekten hoşlanmam, bir çeşit engelle karşılaşırım özür dilemeye çalıştığımda, bu yüzden manasız şeyler söyler ve neticede anlaşılmam. Anlaşılmadığım için kimseyi suçlamıyorum, tamamen benim problemim bu. Fakat bu gün yaptığım 3 şey için gözleme severlerden özür dilemek istiyorum. Öncelikle olgun bir birey, akıllı bir genç bayan olmanın birinci kuralını ihlal etmiş bulundum, gözlemecide ağızımla klavye solosu attım, kendimce çok başarılı olsam da etrafımdakiler tarafından takdir edilmedim. Diğer yaptığım şeyler çok da önemli değildi ama yine de arka masada oturanların nefret dolu bakışlarına mağruz kalmama neden olmuşlar duyduğuma göre. Peki ne öğrendim? Arkamda duvar olacak şekilde oturmayı ve bu sayede bakışlara daha rahat karşılık vermeyi öğrendim. Ayrıca özür de dilemeyeceğim yok öyle bir şey. Solo baya iyiydi. O değil de herkesi dövmeme 1 sene 3 gün kaldı. Rahat kokuyor burası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder