2 Temmuz 2009 Perşembe

Beynimin İçindeki Skolyozlar Gece Pencerenden İçeri Sızarlar

Evet, kendimi bir yaz meyvesi gibi hissetmediğim şu günlerde hayatıma giren şişme yatak beni neşelendirdi, acımadan şişirip odamın ortasına koyduğum bu yatak sayesinde falan ama yine de gerçek hayalime daha kavuşmadım ve herkes bir jet peki olsun ister ama bu yatak beni jet pekime bir adım daha yaklaştırdı ve bana "ahahah her yer yatak lan ordan oraya yuvarlanıyorum, öğlen uykusu falan güzel şeyler bunlar, baya havalıymışım meğer" diyebilme imkanı yarattı, aslında çarşamba akşamları zaten böyle şeyler dememe rağmen yine de iyi yani.
Öğlen uykusu da iyidir bütün güne yayılırsa daha iyidir, bi ferahlık bi ferahlık. O değil de son günlerde sıkıcı işlerle uğraşırken neden bazen insan olmanın süper olduğunu anladım. İnsan olmak bazen güzel çünkü kutu oyunlarını kurallarına göre oynamadığımızda hissettiklerimizi başka bir canlı olsak hissedemezdik ya da uygunsuz yerlere işediğimiz zaman hissettiklerimizi ya da büyüme çağında çok ren and stimpy izledik, 10 küsür senedir bazı şeylerin değişmemesi bence güzel ve benim problemim de değil, yine giyinmeyi reddedip çamaşır makinesinin üstüne çıkıyorum, kötü planlarımın hepsinde bir uyuma taklidi yapma aşaması var, ama cidden büyük planlarım var.

3 yorum:

  1. Sana kötü haberlerim var..

    YanıtlaSil
  2. O değilde o yatakta beni boğmak var yanlışlıkla.
    Bir de sushi beklerken uykusuz uyanmak var. bro.

    YanıtlaSil