13 Mayıs 2009 Çarşamba

Şaşkın Kedilerin Gizemi 42

Bir gün "u" ve "v"lerimin birbirine çok benzediğini farkettim. Bu kocaman bir sorundu.. Yardım için rili rili big men'i aradım fakat onu bulamadım. Bunun üzerine sihirli ateş karıncalarımı çağırdım. Bana yardım ettiler, her zamanki gibi. Beni dev çiğnenmiş sakız dağının tepesinde yaşayan olağanüstü büyücü kediye götürdüler. Yol farklıydı, ayrıntı vermek işime gelmiyor. Zor yolculuktan sonra Rambo adındaki büyücü kedinin dev şatosuna varmıştık. Karşısında saygıyla eğildim, yüzünden sıradışı bilgeliği seziliyordu ama bu çok da önemli değildi, bir hayat dersi için bulunmuyordum orada. Sıkıntımı dile getirdim. Bana, aptalca şaşırmış surat ifademi ona verirsem "u"larımın "o"ya benzeyeceğini böylece sorunlarımın çözüleceğini söyledi. Kabul ettim fakat dahası vardı kumunu da değiştirmemin şart olduğunu söyledi. Bu çok da adil değildi, bazı kızların ve oğlanların ağızlarından sonra en mikroplu şeyin kedi kumları olduğunu herkes bilir. Kabul etmeyecek gibi oldum ama o an Rambo yüzünü buruşturdu, suratı lanet mendebur bir hal aldı, bu surata daha fazla tahammül edemezdim, ben de şartları kabul ettim söylenilenleri yaptım. Eve geldiğimde yeni yazımı denemek istedim. Fakat bir terslik vardı "u" niyetine yaptığım bütün "o"lar çok şaşırmış gözüküyordu, kafam karıştı, anlamadım. Kocaman bir bulut çizdim içine düştük her şey yok oldu. Hoop-

4 yorum:

  1. Blog selebritisi olmaya adım adım..

    YanıtlaSil
  2. Çok sık rastlanmayan hoş bir anlatım tarzıyla yazılmış. Merakla başlayıp merakla sonlanıyor absurt hikaye. Bulutların dağılıp keliemelerin ahenk sağlaması dileğiyle.

    YanıtlaSil
  3. Hayal sana yazıyor benden sölemesi..

    YanıtlaSil
  4. vaiz çok ayıp. Otur yerine.

    YanıtlaSil