16 Mart 2009 Pazartesi

Porsuk

Evet porsuk. Neden bilmiyorum. Bu gün eğitim görmek amacıyla gittiğim yerde bir an etrafıma bakındım çeşitli muhabbetler duydum, bir takım insanlar gördüm ve düşündüm ki bir şeyler gerçekten ters gitmiş olmalı. Yerimi yurdumu sorguladım, ama sonra dikkatim dağıldı bize masal anlatan adamı tekrar dinlemeye başladım unuttum gitti. Yıl sonu balosunda kraliçe olmak üzereyken kafamdan aşağı domuz kanı dökülmesi gerçekten beni sinirlendir. Kujo da insanı hayvan sevmeye teşvik etmiyor gerçekten. Harmanla harmanla da gel. O değil de dağlara taşlara Lulu'nun karnı acıktı diye haykırmak istiyorum öyle haykırmak istiyorum ki ağaçlardan kuşlar kaçsın. Haykırmak ve bağırmak gerçekten çok farklı şeyler. Bağıran insanlar bir noktaya sabit bakarlarsa çok komik oluyorlar genelde de öyle yapılıyor ama haykırmak denince gözün kapanması gerekiyormuş gibi geliyor sanki, duyguyu daha iyi verebilmek için. Ya da onun gibi bir şey. Yeşil kaplı defter sukuulz aut for samır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder