25 Mart 2009 Çarşamba

İTİCİ

DAN!.. Gözlerimin çok kırmızı olduğu, oksijen ve nem eksikliği çektiği, aklımın gelişen olaylar karşısında yetersiz kaldığı ve daha fazla uyumak için para verebileceğim bir haftaya yine hoşgeldim. Gerçekten de 3 aydır kımıldamamış bir tembel hayvana benziyorum ama daha yosun tutamadım o da olucak ama eğer olursa ondan 50 çikolata alacağım iddia bunu gerektiriyor. Ne iddiası? Hayır sorun başka yine odamda bir sorun var adı örümcek ve ince uzun bacakları olanlardan elinde de ne olduğunu anlayamadığım bir cisimcik vardı, bana tutuşundan bir silah olabileceğine karar verdim ama şu an daha ileri tahminlerde bulunamam. Salona kaçtım. Sandığım kadar büyük bir kız olamadım (hüumilieyşın). Ama ona zarar vermedim ve salona kaçtım çünkü yazık ve onu bi bardakla dışarı atamadım çünkü olmadı. Şimdi ben uyurken burnumdan giricek ve beynime yuva yapıcak ya da eşyalarımı karıştırıcak, kıyafetlerime giricek, odamda ürüyecek ve sonunda istila edicek ben de derimi kanatana kadar üstümden mikroskobik örümcekler ayıklayacağım hayatım son bulucak ve olmayan gezegenlere gömüleceğim. Ya da hiç biri olmayacak. cosx=cos(-x) evet. Hadi bakalım captain hero..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder