9 Şubat 2009 Pazartesi

Kasvetli Şebek

Deli hırslı biri olacağımı hiç düşünmezdim, şimdi de düşünmüyorum.. Gerçekten gerizekalı bir hafta geçirdim ve bu gerizekalılık devam ediyor kimya peşimi bırakmayacak sanıyorum. Kimya değil verilen kimya ödevlerim, o da değil aslında tam olarak söylemem gerekirse süper özel hoccam. Evet utanıyorum kahretsin evet özel ders evet hiç istememe rağmen.. Hayatım boyunca toplasam bu kadar çalışmamışımdır ama şimdi zorundayım yoksa beni yok ededecekler atomlarıma ayıracaklar. Kıyametler kopuyor. Ve hiç umudum yok adam gelinceye kadar bu boktan işlerin bitmesine imkan yok. Hayatımdaki yegane kural çiğneniyor. Ben bu damdan düşer gibi hayatıma giren adam yüzünden sıkıntı ve stresle başbaşayım. Onun yüzünden başım deli ağrıyor hiç hoşnut değilim beynim stres yüzünden gelecekte alzheimer olmama neden olacak bir çeşit hormon salgılıyor evet izleyici ÖLÜYORUM YAVAŞ YAVAŞ. Tabi umrunda olmayabilir ama bu böyle. Bu durumu anlatmaktan sıkılmayacağım. Sitemlerimi ve şikayetlerimi yastıklara haykıracağım gad dem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder