18 Ocak 2009 Pazar

Penguen mi

O da nesi o kadar saçma ki.. Aa ben hipotermiden ölmüş bir penguenim derdim eğer hipotermiden ölmüş ve kudurmuş bir maymun olmasaydım.. Çok mantıklı değil mi? Ben de öyle düşünmüştüm zaten. Bozuk ojelerim için yorum yapmazsanız sevinirim ama yaparsanız da canınız sağolsun. Çok ergen günler geçirirken Anders'e selam söylüyorum Lizaveta sana da aynen öyle yapıyorum mantı yemekte olmasaydın sesli de söylerdim bunu sen de biliyorsun. O kadar sıkıldım ki oturuyorum. Tam bir rezalet. Ow stay forever young bla bla bla diyerek süper yazıma son noktayı koyuyorum, şişko blog özle beni burnunda tütmek için ajandama baktım boş günlerimde burnuna gelicem muhtemelen salı akşamı ve pazar sabahı fena bir özlem duyucaksın ama merak etme çok vaktim yok sıkılınca tütmeyi zaten bırakırım. İdare et tamam mı zaten asabiyim ters bi hareket de yapmaya kalkma adam gibi özle burnunu koparırım yoksa. Poop rock.. Her neyse bi gitar solosu attım ve gidiyorum izleyici ve tabiki şişko blogcum. Hoşçakal nokta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder