25 Ocak 2009 Pazar

Patatesli Gözleme

Höböböb. Evdeyim tatilin ikinci günü sevgili izleyici..Ve tahmin edelim ne olduğunu. Aklımı kaçırdım. Evden 2 günden fazla hiç çıkmadan durursan kendinde ciddi değişimler gözlemleyebiliyoruz. En azından ben gözlemleyebiliyorum bu benden de kaynaklanıyor olabilir. Peki ne gibi değişimler bakın dönüşüm değil sabah bir terlik olarak uyanmıyorum ama aynı pijamayla günlerce dolaşmak sürekli hazır yemekler yemek saçlarımın ölmesi gözlerimin boş bakması kalp atım hızımın giderek yavaşlaması film ardına film izlemek filmlerde ağlamak karakterleriyle konuşmak vs.. Gerçekten hiç sevimli değil biliyorum.. Ama bu sefer bunun olmasına izin vermeyeceğim. En azından dayanbileceğim kadar. Zaten süper iki haftalık tatilde kesinlikle ders çalışmak zorundayım ve elimde bir programım bile var ve şöyle diyebilirim ki her şey bir programla başlar ve hatta iyi bir progamsa biter. Programofobili bir insan olarak uymayı reddetsem de kendimi zorlamalıyım ki birinci dönemde elde ettiğim üstün başarı ikinci döneme de bulaşmasın. Bu süper azimli otoportrem alayınızı alayınızdan alsın. Kısaca over the hills and far away..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder