26 Ocak 2009 Pazartesi

Bu da bana kapak olsun bari

Bir şey söylemem gerekiyor gerçekten. Üç kere "batata" dediğinizde kendinizi bir battaniye ve bir zımbayla uçsuz bucaksız takvim tarlalarında bulacaksınız. Sihirli sonsuz takvim tarlası. Ama deneyip de olmazsa benim problemim değil çünkü muhtemelen yeterince inanmadığınız içindir. Bence isterseniz olur ama istemezseniz de olmaz belki istemezseniz de olur. Ya da onun gibi bir şey. Hasta oluyorum ben. Eklem ağrıları tarlasındayım şahsen. Bana soran gözlerle bakan Igor.. Biliyorum anlamıyorsun zorlama, ben de anlamıyorum zaten.. Kabuklu deniz hayvanları sizi kim olduğunuz için seviyorum. Ve kestaneler size değil sizinle gülüyorum. Hepinize iyi akşamlar..

1 yorum:

  1. Eskiden batata'yı sadece melez Brezilyalılar kullanırdı.. O da kiss tv'nin kötü yaz şarkısı kliplerinde nadire çıkardı..

    YanıtlaSil