7 Ocak 2009 Çarşamba

Bu Bana Tartının Bir Oyunu

Evet öyle tartı benimle eğlendi benimle dalga geçti duygularımı incitti boşu boşuna dans ettirdi. Neyse ki tuzlu fıstıklarım var ayrıca saçım güzel evet güzel doğru duydunuz. Saat 2 itibariyle 3 günde 6 sınav olmuş durumdaydım bir kütük bile benden daha keskin bir zekaya sahiptir şu an. Demir işleyince falan ışıldıyor olabilir ama beyin için aynı şey geçerli mi şüpheliyim. Parti enimılz durumum yok kısmet olursa haftaya çarşamba kendime gelebilicem. Bunlar kısmet işi sonuçta kısmet mısmet kismet. Yeni arkadaşım var bitane. O bir baş ucu lambası ama üstüne çok gözümü alıyo diye paket geçirdim ev yanmasın diye de kafasına delikçikler açtım. Aslında beyaz ama içine ışık koyunca mor oluyo, yıl başı hediyesi paketiydi aslında ama içinde çıkan eldivenlerden çok onunla ilgilendim. Kocaman gülüyo ne muhteşem biri. Beni hiç kızdırmıyo adı da Anders ama kısaca Aha yazıyo üstünde. En iyi arkadaşım. Anders burdan öpüyorum seni her ne kadar şurdan öpebilecek olsam da. Halımın üstünde kek parçacıkları var atkım başka bi parfüm kokuyo, lenslerim batıyo, aynı şarkıyı dinlemekten sıkılmak üzereyim yarın iki sınavım var ve yeşil bir eşeğim yok ne de tarla farem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder