31 Aralık 2008 Çarşamba

Yeni yıl ah sen yok musun?

Evet yeni yıl yine yeni yıl. Artık boku çıkmış gibi. Hediye almak canıma tak tak etti sonuçta benim de kısıtlı bir bütçem var. Bu hediye stresi hiç beni benden almadı ve şu an keşke 12 den önce uyusam diyorum. Süper saykodelik şarkılar eşliğinde sofra kurulmasına yardım ettim ve bütün bu yemek, yeni yıl vs muhabbetlerini daha da bir gereksiz bulmaya başladım geçen sene "AUUAAU yeni yıl lan en heycanlı ehuhuehah" dediğim olay şu an malca geliyor ve boşu boşuna yorulduğumu hissediyorum. Bundan sonra anca doğum günlerinde falan alıcam hediye yeter lan çüş voha. O yüzden arkadaşlar feed my Frankenstein. Ayrıca yeni saç kesimin delirmiş gibi hoşuma gidiyo sanki aklını kaçırmış gibi. Çok mutlu saçım ve 4 gün sonra başlayacak süper manyak girişken ortak sınav dönemim aklımdayken sizde mutlu süper manyak deli aklını kaçırmış haraketli maharetli 10 parmağında 10 marifet havalı oksijenli saykodelik şarkılı karnı tok sırtı pek kocamanca bir yıl diliyorum keşke Liz de buracıkta olsaydı ama artık seneye diyelim.. Öperim hepinizi yerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder