19 Aralık 2008 Cuma

Son Dakika Haberi

Evet Sayın Seyirciler,
Yayınımıza bir son dakika haberi için kendim özgür irademle ara veriyorum. Karın ağrısımsı bir gün geçirdim kısaca, matematik quizi oldum ve kafa dağıtmak için çok pratik ve akıllıca bir yönteme başvurduk bir arkadaşla. Nedir peki bu yöntem? Şimdi elimizde iki kişi var bir tanesi olayı başlatması gerektiğini hissediyor ve diğerinin kafasına kafasını var gücüyle sürtmeye başlıyor kafaların zarar gördüğünü hissedene kadar devam ediyorlar. Tabi durumu düşündükçe eylem sırasında gülmeye ve ordan oraya düşer gibi olmaya başlıyorsunuz sonunda düşüyorsunuz her zaman olmasa da. Amaç kafalarla ateş yakmak. Kendimi oldukça kaptırmıştım tamamen kudurmuştum karşımdaki yavrunun kafamdan ateş çıkarmak uğruna üstüme çıkmaya çalıştığını farkettiğimde her şey çok geçti. Genelde de zorlukla muhafaza ettiğim dengem kayboldu ve ben duvara girdim 2 koca beden ve duvar arasında zavallı kolum kaldı. Kaldı işte çok üzüldüm zaten susamıştım ve hoydaa der gibi fena fena acıyordu. Hala acıyor.. Sen de derime ortak ol izleyici ve sakın aynı şeyin senin de başına gelmesine izin verme kişisel ihtirasların uğruna zavallı koluna kıyma yazık değil mi? Günah, ayıp.. Şimdi koluma hesap vermem sen de kendini bu duruma sokma izleyici nasılsa uzun süre sürtersen ateş çıkacak. Geç olsun da güç olmasın..

Hayırlı akşamlar, kolunuza iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder