13 Aralık 2008 Cumartesi

Muhteşem Günüm

Herkese merhaba 3. izleyicimiz de olduğuna göre artık geleceğe umutla bakabiliyoruz, kimbilir belki 4 tane bile olur bir gün. Bu zevkten dört köşe olmuş uçmuş şaşalamış halimle buraya süpersonik olmayan bir yazı koymaya karar verdim. Gerek bütün gün ders çalışma taklidi yapmaktan gerekse okumam gereken 900 sayfalık bir kitabımın olması gerçeği yüzünden kendimi gerizekalı ve yorgun hissediyorum. Süper götten günümü özetlemek gerekirse (ki bence gereksiz kayda değer hiç bir şey olmadı) sabah sabahın kör karanlığında eve canım fizik hocam geldi, beraber felaket romantik bir kahvaltı ettik ve ben tamamen şuursuzdum (kapı ziliyle uyanmak). Hiç sevmediğim kahvaltı faslından sonra gayet mülayim bir öğrenci olarak saatlerce ders yaptık. Ağzımdan salyalar akıyordu, saatler geçmişti ve artık beynimin varlığından şüphe ediyordum, bayram bayram bu nedir diyordum içimden ama sonra bayramın bitmiş olduğu hatırladım ve olduğumdan daha da mal hissettim. Bir süre sonra hocanın gittiğinin farkına vardım ve yapmam gereken sayfalarca fr ödeviyle yapayanlız kaldım. Sıkıldım oldukça sıkıldım telefona sarıldım hemen ama herkes tatilde şurda burdaydı, arayacak kimse bulamadım ve kendimi yemeye verdim bu arada Lizaveta'nın tatilde olmasını hatırlamak da boru gibiydi gerçekten.. Neyse türlü türlü zararlı tırt ve kanserojen atıştırmalardan sonra kerizce vakit geçirmeye devam ettim. Ödevlerim biter gibi oldu ama bir kaç gizemli sayfa daha ortaya çıktı ve yıkıldım sonrasını hatırlamıyorum hatırlamayacağım. Bu kadar yeter heralde hevesimi aldım şimdilik hepinizin burnunuzdan öpüyorum bize bakmaya devam edin pek kuduramadık ama olsun o da olur mutlaka. Bu arada dördüncü seni bekliyoruz beybe sakın gözümüz yollarda kalmasın..
Hayırlı süper akşamlar hepinize.

4 yorum:

  1. Yazık lan size ilk günlerimde bende 10 dakika arayla bakardım blokuma biri beni farkettimi acaba diye :)) Dördüncü olmaya adayım hatta oldum gitti:)

    YanıtlaSil
  2. blogunuzun adına bayıldım :))

    YanıtlaSil
  3. biz de bloga isim bulana kadar çatlamıştık zaten ama bir anda aydınlandık :D (log in yapmaya üşenen Lizaveta'yım ben)

    YanıtlaSil