31 Aralık 2008 Çarşamba

Hepinize Karılı Kızlı Bol Bol Flörtlü Tekilalı Seneler

Eveeet yine başka bir günde beraberiz! Başka sıradan ıslak (?!?) bir gün... Aman Tanrım!! Biri bana gelsin o da sensin, ve bana NE OLUR yılbaşında insanlar niye kafayı bulur bi kısacık anlatıversin. Şunun şurası bir seneyi daha geçirdin, sene içinde hiç içmedin mi? MUHAKKAK. Bana bakınız misal, ben yani örnek insan; görüldüğü üzere son derece ayığım, az önce ananemle 5metre karelik alanda Kolektif İstanbul* eşliğinde halay çektim şimdi ise tualette oturup bunları yazıyorum (kim demiş aynı anda iki işi yapamam diye). Biri bana gelsin... tualette oturmaktan bacaklarım uyuştu, yavaşça beni kaldırıversin. "May neym is coğn ay em tuveni yiırz old en liv in nü yorg. ay lav parti ay lav enimaalz, ay lav yu dı 6th."
*bkz: http://www.kolektifistanbul.com/

1 yorum:

  1. • l’ensemble N des entiers naturels, qui peuvent s’écrire à l’aide des dix chiffres principales (de 0 jusqu'à 9)
    • l’ensemble Z des entiers relatifs, qui sont munis d’un signe positif ( + ) ou négatif ( − ) ;
    • l’ensemble D des nombres décimaux, qui ont des chiffres à gauche et à droite d’une virgule (et peuvent être négatifs) ;
    • l’ensemble Q des nombres rationnels, qui sont représentés par des fractions avec un numérateur et un dénominateur entiers (ou décimaux) ;
    • l’ensemble R des nombres réels, qui repèrent tous les points d’un axe orienté continu ;
    • l’ensemble C des nombres complexes, qui peuvent décrire tous les points d’un plan.

    YanıtlaSil