21 Kasım 2008 Cuma

Yanlız sessiz ıssız boktan

Sevgili kimse tarafından okunmayan blog ve bizi okumayan sevgili okur, her ne kadar burda ıssız adada takılan iki mal konumunda olsak da "ee yani" deyip geçiyoruz. Her türlü çabamıza rağmen arama motorları bizi bulmayı reddediyorlar. İlk seferinde bulunamaığımızda hayal kırıklığına uğramama rağmen artık hissizleştim bu bakımdan ve daha da büyüdüm diyebilirim. Blog beni mutlu etmiyor kendi kendimize konuşuyoruz burada. Neyse konu bu özetle bunu paylaşma ihtiyacı duydum kendi kendimle. Burda kudurduğumu hissedemiyorum canım ne fıstık istiyor ne çeşitli objeleri çevirerek oynamak ne peluş filler atıp tutmak ne de çorap aramak istiyorum. Evet pis kötü blog beni yoruyorsun gözlerime bakınca yavaş yavaş öldüğümü hissediyorum. Beni benden alıyorsun ama hoşnut değilim tarzını beğenmedim bence arama motorları sesini duysun anlaş onlarla blogcum benim vaktim yok seni beni hepimizi bulsunlar halka açalım bu ıssız adayı lütfen. Yoksa gergin anlar yaşayacağız seninle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder