24 Kasım 2008 Pazartesi

Arkadaş bu nasıl bir blog ? Bir açıklama bekliyorum. Bu cevabını beklemediğim bir soru değil ciddi ciddi oturdum işi gücü bıraktım bekliyorum. Akşam yamuk uyumuşum, boynum ağrıyor, kimya çalışmam lazım, matematikte sıçızladım ve evet hala bir umut bu blogda aradığım mutluluğu bulmaya çalışıyorum. Ama hayır sanki ben böyle dememişim gibi vs ah neyse bu bayık blogun tanıtımını reklamını kendim yapıyorum canım sıkıldıkça. Aldığım tepkilerle eğleniyorum. Her şey bu kadar acınası olmasa da öyleymiş gibi anlatmak da beni eğlendiriyor. Bunları kimsenin okumayacak olması gerçeği de beni benden alıyor. Ama bu gerçek beni benden aldığı için bende onu ona bırakmayacağım sevgili okur buna hiç şüphen olmasın gece rahat uyu. Neyse hadi git burdan bakma u-u a-a..

1 yorum:

  1. matematikte sıççızlamağğğk sıçmağğğk

    akşam muzu fazla kaçırmışım baboli

    YanıtlaSil